Telefonske navike građana Srbije: Koliko dnevno pričamo, a koliko šaljemo SMS poruka

Pretplatnici fiksne telefonije su u prvom ovogodišnjem kvartalu u proseku razgovarali 2,1 minut dnevno, a korisnici mobilnih mreža oko 6,6 minuta i slali su po jednu i po poruku, navodi se u pregledu tržišta elektronskih komunikacija u Srbiji za prvi ovogodišnji kvartal koji je objavila Republička agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge – RATEL.

Broj pretplatnika fiksne telefonije i ostvareni saobraćaj u prvom kvartalu ove godine su niži u odnosu na prethodni kvartal, a na tržištu usluga mobilne mreže zabeležen je pad broja aktivnih korisnika, navodi se u ovom izveštaju.

U prvom kvartalu oko 8,37 miliona aktivnih korisnika usluga mobilne mreže ostvarilo je oko 5,05 milijardi minuta razgovora u domaćem i međunarodnom saobraćaju i poslalo oko 1,13 milijarde SMS poruka.

Ostvareni govorni i SMS saobraćaj u mobilnoj mreži je u prvom kvartalu ove godine bio manji u odnosu na četvrti kvartal 2022. godine.

U prvom kvartalu je bilo 5,22 miliona postpejd, a 3,15 miliona pripejd korisnika, što je manje nego u prethodnom kvartalu.

Sa mobilnih telefona su se najčešće zvali brojevi u sopstvenoj mreži dok su u romingu više zvali korisnici iz inostranstva nego domaći korisnici koji su pozivali brojeve u inostranstvu.

Izvor: Tanjug

Direkt.rs
Dobro došli na portal Direkt.rs, preuzimanje svih vesti je dozvoljeno uz navođenje izvora. Molimo Vas da nas kontaktirate za označavanje autora ili uklanjanje fotografija na direkt.rs@gmail.com. Svi komentari koji budu poslati moraju biti pregledani od strane administratora. Uvredljivi komentari biće odmah izbrisani, dok ostali komentari mogu biti uređeni ili cenzurisani zavisno od njihovog sadržaja.