Početna Ekonomija Brnabić: Od 1. januara iduće godine minimalna zarada 35.012 dinara

Brnabić: Od 1. januara iduće godine minimalna zarada 35.012 dinara

Premijerka Srbije Ana Brnabić izjavila je danas da će od 1. januara naredne godine minimalna zarada u Srbiji biti 35.012 dinara, što je povećanje od 9, 4 odsto u odnosu na ovogodišnju.

– Time dolazimo na 89 odsto pokrivenosti minimalne potrošačke korpe minimalnom zaradom, rekla je Brnabić novinarima posle sednice Socijalno-ekonomskog saveta.

Sindikati se nisu saglasili sa predlogom Vlade da minimalna zarada bude 35.012 dinara – tražili su, podsećamo, da se minimalna zarada izjednači sa minimalnom potrošačkom korpom.

Brnabić je rekla da razume sindikate što su ovim nezadovoljni, „zato što jeste loše da se uopšte priča o potrebi pokrivanja minimalne potrošačke korpe minimalnom zaradom“.

Minimalna cena rada se, prema Zakonu o radu, utvrđuje odlukom Socijalno-ekonomskog saveta.

– Ako Socijalno-ekonomski savet ne donese odluku u roku od 15 dana od dana početka pregovora, odluku o visini minimalne cene rada donosi Vlada Republike Srbije u narednom roku od 15 dana, stoji u Zakonu o radu.

IZVORNova.rs/Fonet
Direkt.rs
Dobro došli na portal Direkt.rs, preuzimanje svih vesti je dozvoljeno uz navođenje izvora. Molimo Vas da nas kontaktirate za označavanje autora ili uklanjanje fotografija na direkt.rs@gmail.com. Svi komentari koji budu poslati moraju biti pregledani od strane administratora. Uvredljivi komentari biće odmah izbrisani, dok ostali komentari mogu biti uređeni ili cenzurisani zavisno od njihovog sadržaja.
Direkt.rs
Politika privatnosti

Više informacija možete pronaći na stranici Politika privatnosti.